donderdag 16 februari 2012

Cute ! :D

Heeii ! :D,
Ik heb zulke schattige/leuke foto's gezien ! Het gaat vooral over dieren ! Ik hou wel van dieren maar niet van enge dieren hahahaha xd, ik haat bijvoorbeeld zilvervisjes ! die zitten vooral in mijn huis omdat we aan het water zitten ! Hier een foto van een Zilvervisje ! schrik niet ! :O



GADVERDAMME WAT EEN ENG BEEST !
Tip : tik NOOIT zilvervisje in op google ! :O








Even een groot stuk ertussen anders kijk ik de hele tijd naar dat enge beest !
Vroeger had ik 2 huisdieren :D, 2 katten ! Ik hou van katten =D, maar nu mag ik geen kat meer ;(
GRRRR ! Okee xd , ik heb nu dus alleen me zilvervisjes en huisspinnen, en daar ben ik ook heel gelukkig mee hoor * uch uch* . Maar ! nu De schattig foto's sommig zijn echt gek !
Hahha hier komen ze :
Sexy ! :D

 Deze is gewoon geniaal !
 Cute :3!
 Die wil ik hebben ! :O
 Schattig (:
 Puppy ! :D
 Wahhaha grapje deze is eng !
                                   
                                             



                                                     

Hahha dit had ik nog nooit gezien ! :D
                                                       

                                                     
=D
                                                    
Sexy ! :D
                                                                 
Stoer (:
                                                      




Ik hhoop dat jullie de foto's leuk vonden !

Byee xx '
                                                               

2 opmerkingen: