dinsdag 14 februari 2012

Valentijn ! :D

Heeii ! <3
Het is valentijn ! :D


Dus ik had cadeaus voor me vriendinnen gekocht ! :D
En natuurlijk ook gekregen ! hahah :p
Van Michelle had ik gekregen: een super leuk doos ding met i love you er op en veel kitkat erin ! :D

Van Desiree had ik gekregen : Een super leuke rode nagellak ! =D

Hij is super mooi op je nagels, ik had hem vanmiddag op maar ik ben vergeten een foto te maken !
Dom ! hahaha xd

Van Marit had ik gekregen : een super leuke glitter ding voor op je nagels !






                                                               
En van Channah had ik een Superleuke roze tip painter gehad ! =D :


En met die roze top painter ben ik vandaag aan de slag gegaan :D
Ik had een keer van Marit zilvere nagellak gekregen dus heb ik daar die top painter overheen gedaan !
Me linkerhand was mislukt maar me rechterhand niet, dat is raar want meestal als ik met mijn rechterhand lak is het mooier ?! whahahha nou en, het kwam er zo uit te zien , sorry de foto is een beetje wazig :$


De rode nagellak en de glitter ding, laat ik nog een andere keer zien op me nagels !
xx' Nancy !

                                                       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten