maandag 6 februari 2012

Shoppen en Schaatsen

Helloww ! ;D
Gister ging ik samen met Desiree en Kelly naar het dorp om valentijns cadeautjes te kopen. Marit heeft al een tijdje een hele leuke muts ;D, dus die wilde ik misschien gaan kopen maar aan het einde van de dag waren we aan de andere kant van het dorp dus hadden we geen zin meer om terug te lopen hahah xd
Kelly en Desiree hadden ook nog een trui gekocht maar die vond ik te duur.
Daarna gingen we schaatsen !! ;D

Dat gingen we doen tot 7 uur en daarna gingen we eten bij het pannenkoekenhuis bij de molen ! =D
Ik had met chocola ! (:
Het was super lekker maar daarna zat ik wel vol.
Ik ga stoppen want ik moet Duits leren maar ik heb daar totaal geen zin in hahaha xx

2 opmerkingen:

  1. hihh, wat leuk. ;D
    we gaan ook nog schaatsen met school.
    kheb er zin in!
    'xloveyou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HIhi Dankje,Ik ook ! I Love you 2 ! xx

    BeantwoordenVerwijderen